رمضانعلی سبحانی فر در ادامه به قدس آنلاین افزود: اختلالات تلفن همراه اگر مقطعی باشد تا حدی قابل قبول و توجیه می باشد اما متاسفانه امروز اختلالات به حدی است که مردم را کلافه کرده است.
وی تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات بر اساس شاخص هایی که تعریف کرده است باید منافع مشترکان را لحاظ کند و برخورد جدی و مناسب با اپراتورهایی که شاخص های کیفیت را رعایت نمی کنند داشته باشد.
سبحانی فر افزود: اختلالات ادامه دار و تا این حد به هیچ وجه قابل قبول نیست ، زیرا علاوه بر هزینه روانی که این اختلالات بر مردم تحمیل می کند ، در حال حاضر هزینه مادی این اختلالات نیز از جیب مردم پرداخت می شود .
وی با بیان این نکته که متاسفانه نظارت در این حوزه بسیار ضعیف می باشد، ادامه داد: وزارت ارتباطات باید سامانه ای را طراحی و تعیین کند که قطعی و اختلالات تلفن های همراه را مشخص و هزینه آن را لحاظ نکند.
نظر شما